2012. február 9., csütörtök

Újabb rózsa

Egy időben nagyon divatosak voltak  a különböző textil rózsák, ezért én is készítettem egyet. Egy áruházban sétálgatva alaposan megfigyeltem egy nekem szimpatikus darabot, majd megvalósítottam házilag. Most találtam rá egykori kedvenc rózsámra, még mindig nagyon szeretem.:)


Az elkészítése nagyon egyszerű , csupán időt és türelmet igényel, mint minden más.:) Fehér anyagból kivágtam sok-sok 5 szirmú virágot. Ezután kétszer félbehajtottam őket, és így egymáshoz varrtam a szirmokat, végül megkapva a végeredményt. Az aljára rávarrtam egy hullám csatot, de biztosító tűvel akár kitűzőnek is használhatjuk, vagy dekorálhatjuk vele lakásunkat.

Egy kis plusz bolondság, de ezt csak a hozzám hasonló elvetemülteknek ajánlom. Valójában bézs színű Rózsát akartam, de anyag hiányában fehérből kellett varrnom. Azonban megoldottam úgy, hogy forró vízbe természetes festéket készítettem, ez egy gyors ötlet volt, de bevált. Fahéjat, kávét, kakaót (cukor nélküli) és szegfűszeget tettem egy kis vízbe, majd a kész rózsát állni hagytam benne, így egy nagyon kellemes fahéj színű árnyalatot kaptam. Néhány óra után tiszta vízzel kimostam a rózsát, és száradás után használható is.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése