2012. február 12., vasárnap

Szekrényke átalakítás



Ha megkérdezi valaki, hogy melyik a kedvenc színem, nem tudok rá válaszolni, csak azt, hogy minden színt szeretek. Minden szín máshol jó, mással jó és másra jó. Egy időben rajongtam a kék színért majd hirtelen a narancsos, pirosas színek szerelmesévé váltam. Folytathatnám a sort a pirossal, barackvirág színnel, és a kivi zölddel a végtelenig, de az biztos, hogy a mostani kedvencem a türkizkék és a fehér. Kiskoromban, mikor babáztam, csak addig érdekeltek, amíg berendeztem a házukat, megterítettem az asztalkájukat, és elkészítettem az ágyacskákat. A lakberendezés iránti szeretetem azóta folyton csak nő és nő. Ha megkérdezné most valaki, hogy mi az amire a legjobban vágyok, a válaszom a következő lenne: Egy üres, fehér szoba, milliónyi festék, fa anyag, szerszám, textil..és mindenféle kellék ahhoz, hogy álomszép helyiséget készítsek belőle... és persze egy hét szünet. Az utóbbi időben odáig vagyok a francia vidéki romantikáért, mint stílusért, más néven a vintage-ért.   Nagyon tetszenek a lágy fa bútorok, a tér könnyedsége és finom bája. A nagy részben fehér, vagy világos színekből álló paletta egyszerre elegáns hangulatot és kedvességet kölcsönöz a háznak, szobának. Na persze nem állok neki a kivi zöld falamnak egy vödör fehér festékkel, és meszelek világosra a padlótól kezdve a bútorokig mindent. Így a stílus iráni vágyaim egyszerű kiegészítőkben élem ki. Ezért a régebben virág mintásra decoupage-olt ékszer tartó szekrénykémet lefestettem fehérre és türkizkékre. Ilyen volt, és ilyen lett :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése