2012. február 29., szerda

Tavaszváró tároló



Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy napsütötte délután, mikor hősünk betévedt a méter áruba, és megpillantott egy virágmintás anyagot... :) Innen már lehet sejteni, hogy mi lesz a mese vége, de annyit segítek, hogy ásó, kapa és nagyharang ;) (nem, nem temetés). Mikor hazatértem 20 cm széles és 2 méter hosszú barátommal, nem bírtam türtőztetni magam, és neki estem az ollóval.:) Pár napja kihalásztam a pince mélyéről egy csinos kis fa darabkát, amivel remek frigyet kötött az anyag darabka tű, cérna, olló, ragasztó pisztoly és csipke segítségével . ;) 


Így született hát meg a lila tartó:). Méreteiben praktikus, mert zsepi, telefon, távirányító és kulcsok egyaránt kényelmesen elférnek benne. Utólag a fát inkább fehérre festettem volna, de nem baj, így se rossz ( a képen durvábbnak látszik.:). A LOVE felirat üvegmatrica festékkel készült, gondoltam még a HOME-ra is, de mégiscsak az elsőnél maradtam . :) Két változatban is elkészítettem, az egyikben szalagok segítségével, a másodikat pedig egyből a fára ragasztottam.:):)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése