2012. március 4., vasárnap

Vagány tartózsák


Gyakran jut eszembe olyan ötlet, amit nagyon szívesen elkészítenék, na de lássuk be, egy házon belül 6 zsepi tartó lehet hogy túlzás. :) Így ezek az ötletek megmaradnak egy kusza grafit rajznak a fiókom mélyén. Épp ezért örültem meg ma nagyon, mikor a bátyám megkért, hogy készítsek a fejhallgatójának egy tokot. :) Nem vártam vele sokáig, azonban az elején okozott egy kis fej törést, mert lássuk be, tőlem a férfias "stílus" messze áll, és nem vagyok biztos abban, hogy örült volna egy virágos , csipkés , masnis habos-babos tartónak. ;) De mikor sikerült túllépni ezen, előszedtem a maradék anyagokat , amik között semmi olyat nem találtam, ami beindította volna a fantáziám. De ekkor csodák csodájára megpillantottam azt a kiszuperált foszlott farmer nadrágot, amit még anyukám tett el "még jó lesz valamire" címen. Innentől már azonnal tudtam, hogy mi hova kerül. ;)

 Rövid méret vétel után levágtam egy darabkát, és kifordítva összevarrtam az alját.


Majd fehér akril festék segítségével ráírtam a nevét, és  "összepacáztam".


 A másik oldalára széthúzva felragasztottam egy cipzárt, majd a közte lévő területet fehérrel és arannyal <--(köszönöm az ötletet Neki♥) festettem ki.


 A két sarkába még került egy-egy cipzár darabka, a tetejére pedig apró lyukakat vágtam, amin végigvezettem egy fehér madzagot.

És kész. Bevallom, nekem nagyon tetszik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése