2012. február 19., vasárnap

Könyvjelző


A mai nap épp egy rajzos könyvet kezdtem el olvasni, és mikor le kellett tennem, ráébredtem, hogy a kiszuperált képeslap nem méltó könyvjelzőnek abba. Ezért úgy döntöttem, hogy készítek egy könyvjelzőt, ami én vagyok.. Rengeteg ötlet jutott az eszembe, de végül a festésnél maradtam, mert rég volt a kezemben ecset.:) Hamarosan a többit is megvalósítom, mert könyvjelzőből sosem elég. ;) Előkaptam egy papírt, hogy elkészítsem a vázlatot. Mi is legyen rajta, ami igazán én vagyok? :) Ecset, festék paca természetesen, hangjegyek, mert imádok énekelni, nem beszélve a szépségükről. Tű, cérna, gombok magától értetődnek. És a pillangónak mindenhol ott a helye. Így készült el néhány óra alatt olajfestékkel a könyvjelzőm, ami nagyon tetszik nekem. Mégiscsak sokkal jobb ránézni, mint a számomra semmit nem ábrázoló képeslapra. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése