2012. február 20., hétfő

Törpiházak


Az örökmozgó kisgyerekek lefoglalása még most sem egyszerű feladat, főleg, hogy mindent megunnak 5 perc alatt. Ma éppen rajzoltam, mikor egy bizonytalan kéz lassan lenyomta a kilincset, és a boci szemek bánatosan kérdezték: Játszunk?Nem tudtam ellenállni neki, hát beadtam a derekam.
Na és mit szeretnél játszani? -kérdem én.
Focisat, vagy pisztolyosat.-hangzik a válasz.
Mivel egyik játék sem volt ínyemre, ki kellett találni valamit, amivel közös nevezőre juthatunk. Ekkor eszembe jutottak az összegyűjtött papír gurigák, és támadt is egy ötletem. Festeni mindketten szeretünk, és az üveg golyózás is közös kedvencünk. Így születtek hát meg a törpiházak.:)

A papír gurigákat lefestettük akril festékkel szép színesre, majd ragasztó pisztollyal ragasztottunk rájuk egyet s mást. Minden házikó tetejére került egy szám (1-5), ami a pontok számát jelzi. Köröm vágó ollóval apró ajtókat vágtam a házakra, és indulhat is a móka.:) A golyókat kb 1m távolságról kellett begurítani a házikókba, és a sikeres gurításnál a gurító megkapja a házikó tetején található pontszámot.:) Egyértelműen az nyer, akinek több pontja van.:) Ha meguntuk a gurítást, a kinder figurák nagyon szívesen beköltöznek a házikókba. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése