2012. február 18., szombat

Régi könyvből váza



Vannak dolgok, amiket egyszerűen nem tudok nem szeretni. Ilyenek az apró virágok, a csipke, a pillangók, és a régi, megsárgult könyvek. Számomra annyira csodálatosak ezek a dolgok, sosem tudok ellenállni a megfakult soroknak.. Ma egy kissé morbid dolgot tettem egy régi könyvvel, de mentségemre szolgál az, hogy így biztosan, többször csodálhatom meg, mint ha a könyvespolc mélyén hagytam volna.

Az elkészítése egyszerűnek tűnik, azonban kicsit bonyolultabb ennél. :)
A könyv vastag fedelét eltávolítottam, majd egy fél váza mintát rajzoltam a papírra. A vonal mentén éles szikével körbevágtam a lapokat. Ez a legnehezebb része az elkészítésnek, mert figyelni kell, hogy egyenesen vágjuk  a lapokat, és lehetőleg ne szakadjanak el, mert akkor csúnya lesz. Miután ez kész, a könyv gerincét ragasztó pisztoly segítségével henger alakúra formálom. Ezek után szétborzolom a lapokat, és közéjük ismét csak ragasztó pisztoly segítségével apró galacsinokat ragasztok, amik széttartják az oldalakat, így létrehozva  váza formáját. Remélem nem vetem el a kedveteket, érdemes belevágni, mert a végeredmény nagyon mutatós.:) Éjszaka még megálmodom, hogy tehetnék rá még egy kis csipkét, mert mégiscsak úgy lenne az igazi. :):)








A kész mű :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése