2012. február 1., szerda

Kedves cserép:)

Mindig is tetszettek a fával burkolt házak, téglával kirakott kandallók, barátságos szobák. Lobog a tűzhely, a nappaliban a család forró kakaót kortyolgat, miközben kint nagy pelyhekben hull a hó. Szerintem sokaknak ismerős ez a hangulat.:) És persze a falon megannyi barátságos dísz, hiszen anélkül nem is otthon a ház.:) Most épp ilyen hangulatba kerültem..:)
Már régebb óta őrizgetek a szekrényemben  számtalan  apróságot, ami egykor megragadta figyelmem. Egy hirtelen ihletem jött, így most az egyik ilyen apróságból készítettem valamit.


Szükséges a díszhez egy fél virágcserép, lánc, és drót,papír, illetve a díszítéshez csipke, lakkfilc fehér színű gyöngy és persze ragasztópisztoly.:)
Először is rárajzoltam a cserépre egy szív mintát a lakkfilccel, majd ráragasztottam a csipkét a tetejére. Utána drótból egy kis kampót hajlítottam, és fejjel lefelé a cserép belsejébe ragasztottam. Ezután a lánc két végére szerelőpálcika segítségével egy-egy gyöngyöt erősítettem, majd felragasztottam a cserép két oldalára a végeit. Papírból hátlapot készítettem a cserépnek, és kész is van.:) Remélem tetszik.:):)

Így néz ki natúrban.:)

akaszthatunk a kampóra ékszereket

És a kedvenc verzióm, kedves üzeneteket hagyhatunk benne szeretteinknek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése