2012. január 30., hétfő

Hihetetlenül finom keksz

A sütés-főzésben is van valamilyen művészet, főleg ha nem szakácskönyből dolgozunk, csak magunktól összedobunk valamilyen ételt. Én az utóbbi híve vagyok, de ez a módszer leginkább nyáron alkalmazható. A végeredmény sose ugyan olyan, hiszen nem emlékszem, hogy mit tettem bele legutóbb, és pont ettől olyan izgalmas.De annyit elárulok, hogy a Chile semmiből nem maradhat ki!;)
De mivel most tél van, szűkölködök a kreatív alapanyagokban, gondolok itt a fűszerekre, zöldségekre, gyümölcsökre, így kénytelen vagyok szakácskönyből kikeresni valami finomat( no meg a család hagy egyen már végre finomat!;) Ez csak vicc volt.:D Nem szeretem a túl krémes sütiket, se a túl száraz kekszeket, úgyhogy elég válogatós vagyok süti ügyben. Azonban amit most találtam, az egyszerűen tökéletes;)

Kókuszos-diós keksz fehér csokival:

Hozzávalók:

12 dkg dió
10 dkg fehér csokoládé
8,5 dkg kókusz reszelék
18 dkg liszt
1 teáskanál sütőpor
15 dkg margarin
13 dkg kristály cukor
1 tojás

Elkészítés:

A hozzávalókat összedolgozzuk, majd hozzáadjuk a masszához az apró darabokra vágott diót és fehér csokit. A sütőt 180°C-ra melegítjük, majd a masszából sütő papírra apró kerek formákat gyúrunk, és 12-15 percig sütjük. Akkor igazán jó, mikor aranybarna:)
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése