2012. április 3., kedd

Tűz és víz üvegbe zárva -gyűrű és medál


Szokások.. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan kialakulnak, és milyen nehéz leszokni róluk.. A fekete tea, a csokoládé, és az ...ékszer készítés.:) Igen, mulatságosan hangzik, de tényleg nagyon hozzászoktam ahhoz, hogy miután hazajövök a suliból, ledobom a cuccaim és nekilátok készíteni valami szépet.:) Most épp alapanyag hiányban vagyok, így egész délután csak kínlódtam, mikor rájöttem, hogy azért csak van itt még valami.. ;) Elővettem a festéket, és nekiláttam medált, majd gyűrűt festeni. Egészen megtetszett ez a technika, majd máskor is fogom alkalmazni. ;)

Az első egy sárgás narancsos pirosas gyűrű a tűz jegyében, míg a második egy kékes, tengerre emlékeztető vizes medál.:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése