2012. április 2., hétfő

Kikeleti pillangó - nyaklánc


Ahogy tegnap ígértem, megmutatom, hogy mi készült még a hétvégén.. Az a helyzet, hogy eredetileg egyáltalán nem így nézett ki, ma átvarázsoltam egy kicsit.:) A bronz színű medál alapra süthető gyumából készítettem párnácskát a rajta fekvő pillangónak..természetesen :) :). A lánc közben áttetsző csiszolt gyöngyök vannak, kettő pillangó alakú.:) Hihetetlen nehéz volt lefényképezni úgy, hogy látszanak a gyöngyök, de ne üssön el a háttér a medáltól, de végül a 23. háttérrel megelégedtem .:) Nos ennyi lenne.:)






2 megjegyzés:

  1. az a könyv alatta Mátyás királyról szól?? :P
    nagyon gyönyörűséges amúgy! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Netti:) Nem tudom, az a címe, hogy a Párnai kolostor. Nem olvastam, viszont szép sárgásak a lapjai;)

    VálaszTörlés