2012. március 15., csütörtök

Zsírkréta zuhatag


Hihetetlen jól jött ez a kis szünet most, és épp a kezembe akadt valamilyen kreatív magazin, amiben találtam egy szuper ötletet.:) Zsírkrétából készítettem képet, méghozzá hajszárító segítségével.
Találtam néhány darab szükségtelen zsírkrétát, és kb egyforma méretűre tördeltem őket. Ezután öntapadós papír segítségével felcímkéztem őket, és ragsztópisztollyal felragasztottam őket egy vonalban egy fehér színűre lefújt bútorlapra. Ezután jön a dolog mókásabb része. Hajszárítóval melegíteni kezdjük, majd mikor olvadni kezdenek a zsírkréták, a meleg levegő segítségével irányíthatjuk a cseppeket.Ezután a zsírkrétákat lepattintottam a lapról, és kicsomagoltam a meg nem olvadt darabokat, majd felragasztottam őket. Került még a képre kicsi ceruza és ceruza forgács is. :-) Kis türelemmel egy nagyon vidám képet alkothatunk.:) Sajnos nem mindegyik kréta olvad meg, én két fajtát használtam, ebből csak az olvadt meg, amelyik normál hőmérsékleten is puhább volt.:) Remélem nektek is tetszik.:) Jó pihenést minden kedves olvasómnak.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése