2012. március 21., szerda

Virágos ékszertartó hölgy



Nincs is szebb dolog annál, mikor a zord tél után a lágy tavaszi napsugarak előcsalogatják az éledő természet első virágait. Még a hajnali kelés is boldogsággal tölt el, ahogy a nap bekukucskál az ablakon. Minden kétséget kizárva ITT A TAVASZ!!
Ebben az időszakban különösen nagy tűzzel ég bennem az alkotói vágy, úgyhogy a vázlatok szépen gyűlnek, csak pár szabad órára lenne szükségem ;) . A mai nap a pincében kiscica nézőben voltam, (megjegyzem iszonyatosan édes kiscicáink vannak) mikor találtam egy csomó erős drótot, amit vastagon beborított a rozsda. Aztán az asztalomnál olvasgatás közben a kezembe akadt egy kis darab gyurma. Oda se figyeltem, csak nyújtogattam, csavargattam, és egyszer csak egy kis kalap volt a kezemben. Ekkor felgyulladt a fejecskémben a villany körte, és forogtak a kerekek.. Filmbeli jelenet volt, ahogy felismertem a közös jövőt a drót és a kalapka között.:D Így született meg a virágos ékszertartó hölgy.:) Használható ékszerek tárolására, de akaszthatunk rá mást is, vagy csupán önmagában is éke lehet a szobának.:) Utólag kávéscsésze helyett inkább virág cserepet használtam volna, de majd legközelebb.. ;)


Akármilyen hihetetlen, csupa selejt anyagból és apróságból készült.
  • parafadugó
  • 2 fajta drót (egy nagyon vastag, és egy lapos, könnyebben hajlítható)
  • süthető gyurma (kalap és fej)
  • fekete cérna ( a drótot tekertem vele körbe)
  • gipsz
  • 2 féle anyag
  • barna fonal a hajnak
  • kávés csésze (a készlet utolsó darabja) ;)
  • és persze csipke :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése