2012. február 27., hétfő

Édes kis dobozka


Mindig azonnali szerelem gyullad bennem, ha meglátok egy kiürült fémdobozkát, és már azonnal el is képzelem, mivé fogom átalakítani. Ez most is így történt. Kiszelektáltunk egy ezer éves kávés doboz, eddig talán diót tartottunk benne. Mondanom sem kell , kutya rossz állapotban volt szegényke, a teteje és az alja csupa rozsda, az oldalán pedig a címke csúnya és kopott. De megmentettem őt, és már tudtam is, miként adok neki egy új életet.:)

A dobozkát lefestettem fehér akril festékkel két rétegben, majd száradás után egy csinos kis szalvétával fedtem be.:) Ez is franciás hangulatú lett, amiben mostanság vagyok. Miután lelakkoztam a szalvéta tetejét is, ragasztó pisztoly segítségével egy törtfehér szalagot tekertem a doboz tetejére, majd egy masnival díszítettem, aminek a hangulat kedvéért még egy gomb is került a közepébe. Ez után jött a doboz teteje. Az oldalát szintén szalaggal fedtem be, majd a tetejére is készítettem belőle egy kis díszt.  Ezután ráragasztottam a két édes kis rózsát, amit süthető gyurmából készítettem. :) Szerintem nagyon szeretni való doboz lett.:)





 szemből

 felülnézetből:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése