2012. január 23., hétfő

dobozok



Sok dolog van, amit nagyon szeretek csinálni, de takarítás nem tartozik közéjük, főként a por törlés. Nincs unalmasabb dolog az apró mütyürök le és felpakolásánál. Ezért, hogy megkönnyítsem a dolgom, amit csak lehet, dobozokban tárolok. A két legutóbbi a kedvencem, ezért megmutatom nektek.:)



Ezt karácsonykor készítettem, egy natúr színű dobozból. A képen barnának látszó részek valójában arany színűek. A tetejét egy tetszetős óra mintájú szalvétával fedtem be, és amíg nem száradt meg a tetején a decoupage ragasztó, aranyszínű csillámport szórtam bele. Az alsó részét lefedtem néhány angyalka és szív sablonnal, és lefújtam arany színű spray-vel. miután megszáradt, levettem a sablonokat, és a festetlenül maradt részeket (angyal , szív) fehérre festettem. végül egy kedves kis idézet is került a dobozra, amit egy papírra nyomtattam ki, majd körbeégettem a széleit.



A másik kedvenc dobozom szintén arany színűre sikeredett. Az alsó részt lefújtam arany színű akril spray-vel. A felső részt apró darabokra vágott kottapapírral fedtem be, majd lekentem egy réteg decoupage ragasztóval. Egy kis díszt is készítettem rá szintén kottapapírból. Vágtam néhány csíkot, és karika alakban felragasztottam a doboz tetejére. Miután elkészült a kompozíció, vékonyan lefújtam arany spray-vel. Remélem tetszik, és sikerült ötletet adnom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése