2012. január 23., hétfő

Rózsa


Pár héttel ezelőtt az interneten nézelődtem, mikor egy nagyon jó ötletre bukkantam rá. Műanyag kanálból rózsa! Én olyan vagyok, hogy ha kitalálok valamit, szeretem azonnal megcsinálni, az első szabad órámban neki is kezdtem.



Annyi a lényege, hogy a műanyag kanálnak letörjük a végeit, és gyertya láng fölött megolvasztjuk. Vigyázni kell, mert ha túl közel tartjuk, meggyullad, és fekete lesz. Kiskanálból lehet, hogy szebb lett volna, de azt pont nem találtam itthon, és ugyebár nem erősségem a várakozás. ;) Miután a hő hatására a műanyag megolvadt, hullámos lett, így készültek el a szirmok. Összeragaszthatjuk őket hasonló megolvasztásos módszerrel is, de ragasztó pisztollyal könnyebben boldogulunk. A szirom széleit körberajzoltam arany színű lakk filccel. Szerintem mutatós dísz, és nem bonyolult az elkészítése sem. Ígérem, ha szert teszek néhány kiskanálra, azokból is megcsinálom, és felteszem a fotót.:)


Mikor betévedek egy méter áruba, vagy hobbi boltba, onnan ki sem lehet rángatni engem, mert folyamatosan pörög az agyam, hogy mi mindent lehetne készíteni . Egy alkalommal, mikor éppen a méter áruban jártam, megláttam egy nagyon szép anyagot, úgyhogy vásároltam is belőle. Még fogalmam sem volt, hogy mit fogok készíteni belőle, de tudtam, hogy szerelmünk örökké fog tartani.:) Aztán lassan megszületett az ötlet, hogy egy rózsa alakú párnát fogok készíteni belőle. 



Két fajta anyagból csináltam, rózsaszín virágmintásból, és fehér színűből.Kis köröket vágtam ki, kb 7 cm átmérőjűeket. Varrógéppel összevarrtam őket kifordítva, (persze kézzel is megoldható, csak lassabb) és kitömtem őket vattával. Vatta helyett tehetünk bele szárított növényeket, így illat párna ként is funkcionál.Ezután állt össze a virág. Sajnos régebben készítettem, így a lépésekről nem készültek képek, csak a végeredményről.Remélem tetszik:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése