2012. július 2., hétfő

A tökéletes buborék


Kisgyerekként órákig tudtuk nézni, gyerekként elsődlges célunk volt kipukkantani őket, és szerintem titkon minden felnőtt imádja őket... Miről is van szó? Hát a buborékokról.:) Talán azért olyan népes ennek az egyszerű dolognak a rajongótábora, mert jóformán semmibe nem kerül, mégis olyan szép és különleges. Pont olyan, mint a pillanat. Mire észreveszed, már elillant, és ha meg akarod ragadni, csak a levegőt szoríthatod az ujjaid közé.:)

Na de hogyan lehet tökéletes buborékokat készíteni?:) Íme egy recept, és egy egyszerűen elkészíthető eszköz:

Az elkészítése egyszerű.Fogtam két kisebb botot, és egy hosszabb és egy rövidebb fonal darabbal összekötöttem őket, s közben a hosszabb fonalra ráhúztam egy kör alakú vas tárgyat, ami fogalmam sincs hogy mi lehet, de valami csavaralátétre tippelek.:):) Készítettem egy ábrát is hozzá.

Miután elkészültem ezzel az egyszerű kis masinával, jött a lötty elkészítése. A titkos recept hozzávalói pedig:



12 rész víz
1 rész mosogatószer
1 rész kukoricaliszt
2 evőkanál sütőpor


Ezután már csak annyit kell tenni, hogy belemártjuk a kis masinánkat a bubilébe,  kifeszítjük a fonalat, és gyönyörködünk a hatalmas szebbnél szebb buborékokban. :)

Rájöttem, hogy sokkal nagyobbat is készíthettem volna, de így sem volt könnyű lefotózni :):)
Mi jól elszórakoztunk vele.:)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése