2012. április 5., csütörtök

L'amour de la terre - fülbevaló

A mi utcánk egész különleges valamiért... Végig, az első háztól az utolsóig, mind előtt áll néhány vad szilva fa. Tavasszal egy nap alatt az egész utca hirtelen rózsaszín virág tengerbe borul, és  méz édes illattal árasztja el a levegőt. Csodálatos érzés. Úgy érzem, ez az, amiért érdemes élni. Tudom, hogy már jócskán tavaszt jelez a naptár, de az én szívemben mégiscsak most teljesedett ki, mikor kinyílt az első rózsaszín virág.:)

Ebből a számomra jeles alkalomból valami igazán szépet akartam készíteni. Így született meg a mai kis alkotásom, remélem nektek is annyira fog tetszeni, mint nekem.:) A föld szeretete nevet kapta, de franciául sokkal szebben hangzott.:):)Sokáig gondolkodtam azon, hogy milyen legyen, azt akartam, hogy mindegyik gyöngy tökéletesen passzoljon. Meg kell mondanom, hogy már több napja dolgozom rajta, és rengeteg időmbe került, de megérte..:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése